Instagram Google Plus Pinterest

Shoppingbag

Veelgestelde vragen

In onderstaand overzicht met veelgestelde vragen kun je vast een antwoord vinden op je vraag, maar onze medewerkers staan ook dagelijks voor je klaar. Onze contactgegevens vind je hier.

Heb je vragen? We staan je graag te woord. Bekijk onze contactpagina voor een compleet overzicht met alle contactmogelijkheden. We zijn je natuurlijk ook graag van dienst op Facebook of Twitter.

Bij HotKiss hoef je geen account aan te maken om te kunnen bestellen, maar het is wel erg handig.

In je eigen account kun je altijd de status van je bestelling inzien en heb je toegang tot je eerdere bestellingen en facturen. Ook kun je jouw favoriete producten onthouden door deze op het verlanglijstje te plaatsen.

Lees meer informatie over de voordelen van een account of direct jouw eigen HotKiss account registreren.

We versturen alle bestellingen met PostNL. Bestel je maximaal 2 producten dan wordt je bestelling gratis verzonden als brievenbuspost. Bij meer dan 2 producten wordt je bestelling gratis verzonden als pakketpost (inclusief PostNL).

Klik hier voor meer informatie over verzending en verzendkosten.

We leveren alle producten uit eigen voorraad, dus je hebt je bestelling snel in huis. Doorgaans worden alle bestellingen binnen 2 dagen geleverd met PostNL.

Als je op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dan wordt je binnen twee werkdagen geleverd.

Klik hier voor meer informatie over verzending en verzendkosten.

Bij HotKiss kun je betalen met de bekende en populaire betaalmethoden zoals iDeal, PayPal en creditcard (MasterCard en VISA). Ook is er een mogelijkheid om je bestelling achteraf te betalen.

Klik hier voor meer informatie over de betaalmogelijkheden bij HotKiss.

Normaal gesproken ontvang je binnen enkele minuten een bevestiging van je bestelling per e-mail. Heb je geen bevestiging ontvangen, controleer dan eerst het volgende:

  • Kijk in de map "spam" of "ongewenste items"
    Soms wordt de bevestiging gezien als ongewenste e-mail. Kijk daarom eerst in de map met "ongewenste items" of "spam". Grote kans dat je daar alsnog de bevestiging vind.
     
  • Controleer je e-mailadres
    Log in je op je HotKiss account en controleer je persoonlijke gegevens. Uiteraard kun je ook in je persoonlijke account de bevestiging van je bestelling downloaden. Heb je geen account? Neem dan even contact met onze klantenservice.

Ruilen of retourneren is geen probleem. Je kunt je ruil- of retourafspraak maken binnen 14 dagen na ontvangst via je account of per email. Wel zijn er enkele uitzonderingen voor retourzendingen.

Lees meer over ruilen of retourneren