Instagram Google Plus Pinterest

Shoppingbag

Veilig online bestellen

Online shoppen op een snelle, veilige en comfortabele manier! Bij HotKiss geloven we in online shoppen en we zullen er alles aan doen om jou tevreden te maken. Hieronder leggen we graag uit hoe het bestelproces bij HotKiss werkt.

Bestellen bij HotKiss

Blader door de verschillende categorieën en bekijk onze producten. Middels de knop "In shoppingbag" kun je de gewenste producten in je shoppingbag plaatsen. Eventueel kun je ook producten toevoegen aan je wishlist zodat je deze op een later moment nog kunt bekijken of bestellen, je hebt hiervoor wel een account nodig.

Rechtsboven vind je een beknopt overzicht van je bestelling en kun je direct naar de kassa.

Het bestelproces bestaat uit 3 eenvoudige stappen:

In je shoppingbag vind je alle geselecteerde producten. Je kunt hier de aantallen wijzigen of een product uit je shoppingbag verwijderen. Natuurlijk kun je direct het totaalbedrag van je bestelling inzien en ook de verzendkosten worden overzichtelijk weergegeven.

Binnen Nederland is de verzending gratis! 

Om te bestellen hebben we enkele gegevens van je nodig. Je kunt er voor kiezen om een account aan te maken, maar dit is niet verplicht.

Met je eigen account kun je ook producten toevoegen aan je wishlist en heb je altijd inzage in je bestellingen en facturen.

Bij de laatste stap controleer je jouw bestelling en je (adres) gegevens. Selecteer de gewenste verzendmethode en reken direct af met je favoriete betaalmethode.

We gaan aan de slag met jouw bestelling

Zodra je het bestelproces hebt afgerond ontvang je per e-mail een bevestiging van je bestelling. We gaan direct aan de slag met jouw bestelling zodat je deze zo snel mogelijk in huis hebt.

Als je op een werkdag voor 17.00 uur hebt besteld dan zorgen wij ervoor dat je bestelling binnen twee dagen binnen hebt.

Je kunt de status van je bestelling volgen door in te loggen op je account, maar natuurlijk houden we je ook per e-mail op de hoogte van de actuele status. Als je hebt gekozen voor verzending met pakketpost kun je jouw bestelling online volgen via Track & Trace.

Niet tevreden? Vertel het ons!

Waar mensen werken, kunnen fouten worden gemaakt. Ook bij ons komt dat helaas wel eens voor. Maar als dat gebeurt, willen wij dat zo snel en correct mogelijk oplossen. Uiteraard proberen we in elke situatie tot een passende oplossing te komen.

Je bestelling 14 dagen op zicht

Op het moment dat je jouw bestelling hebt ontvangen gaat de zichttermijn in van 14 dagen. Gedurende deze periode mag je de bestelling, of delen hiervan, retourneren of ruilen. Als je wilt retourneren of ruilen verzoeken we je om dit vooraf aan te geven via je eigen account of per e-mail.